Riddare och cowboys

Igår kom jag på att vi fick lite utklädnings kläder av syrran för något år sedan o passade bra att ta fram just nu. Barnen blev över lyckliga!

image

image

image

image

image

De hittade en häst!

image

Imorse tog jag fram lite halloween kläder som jag också hade i mina gömmor. Barnen älskar sina nya utklädnings kläder. Jag va me o lekte å va en häxa! 😀

image

image

Idag har vi vart nyttiga! J har tvättat bilar och jag dammsög min bil och vi har påbörjat städning o rens i förådet, tömt flyttat högskåpet (igen) Sedan har vi bara slappat hela kvällen kollat på favorit programmet Så mycket bättre å denna gång va det min idol Magnus Ugglas dag. Jag älskar hans musik och jag tycker han är en stört skön person. Alla gjorde så bra versioner ikväll. I morgon ska jag ut o springa igen, sprang 2,55 i torsdags och det kändes så bra, så denna gång ska jag inte tappa sugen! Vore kul att bli av med några kg….. Natti