Tiden går…

Här händer det inte värst mycket!! Förra vecka bjöd jag och Norah hit Magda o Vidar på vår lediga dag. Alltid lika mysigt att ses, blir som vanligt allt för sällan!! 😕

Sedan har det mest vart att jobbat o att försöka få vardagen att gå ihop, fast det känns lite motigt då och då!

Idag hade vi APT möte på jobbet (arbetsplats träff) som va hela eftermiddagen, skönt med ett sådant Break då o då. De bjöd på massor med frukt, nötter och dricka. Det ska startas en ny specialgrupp på jobbet som endast ska ägna sig åt att storstäda tåg. Det lät intressant så det anmälde jag mig till. Den gruppen kommer bara jobba måndag till fredag alltså inga helger, det vore ju toppen!! 4 nätter ena veckan och 5 dagpass andra veckan på rullande schema. Gruppen har de tänkt ska börja någon gång i början av nästa år. Så nu får jag snällt vänta och se om jag blir ”antagen”. Jag har inte en aning om hur många i de andra grupperna som är intresserade.

Vi ska testa en hemma frisör ( efter som vi aldrig kommer iväg o bokar klipptid) jag, Norah och Sebbe behöver verkligen fixas till. Hoppas bara vi får till en tid som passar så hon kan komma hit.

Logoped besöken kommer köras 1 gång i veckan här framöver. Det är jätte bra men också lite frustrerande att åka dit efter som det är oftast på min lediga dag och Det blir väldigt mycket bilåkande hit o dit Dessa dagar. Men men det ger nog resultat!